dilluns, 14 de juny del 2010

Els 10 moments més feliços.

1.Un Sol esplèndid, vaig escoltant la música que m’agrada, sento com l’aire frega les faccions del meu rostre a 100 km/h per la carretera, no penso en res, res no em preocupa...

2.Últim dia de classe, la gent està nerviosa, gairebé podem sentir ja l’aire de la platja fregar els nostres cossos, les llàgrimes d’algun company de classe que potser ja no tornarem a veure, saber que has fet, i bé, la teva feina, per fi sona el timbre, ara ja sóc lliure.

3.Les meves amigues. Són fortes. Fortes com onades, que no s’aturen. Quan estic amb elles, tot és alegria.

4.Una línia llarga marca l’horitzó. La platja. Els raigs de Sol amb la seva esplendor m’il·luminen. Omplen de joia el dia. Un dia d’estiu.

5.Obro el ulls, sento que hi ha algú al meu costat, em giro, i llavors el veig a ell. No s’ha separat de mi en tota la nit.

6.Una tarda d’hivern. Estic al meu sofà mirant la televisió amb la meva manta. Sento l’olor de la xocolata calenta. El contrast perfecte entre el fred paisatge que s’amaga rera la finestra i la tassa calenta que tinc a les meves mans.

7.Arribo a casa, sento les veus del meu pare, la meva mare i la meva germana. Donen vida a la casa. Sé que cada dia que torni me’ls trobaré. La meva família.

8.Nit. Nit fascinant. Nit folla, màgica i boja. I encara nit. Nit que sembla que no s’ha d’acabar mai. Nit que, en canvi, de vegades passa que ni te n’adones. Aquestes són les nits de dissabte al costat de les meves amigues.

9.Dia esgotador. Dia de caminar amunt i avall. Ja és tard, i per fi arribo a casa. El meu llit m’espera.

10.El dijous 6 de març de 2008 cap a dos quarts de dotze del migdia tot havia desaparegut. Estàvem sols, els dos nerviosos però alhora desitjant que alguna cosa passes. Aquesta cosa ens faria canviar completament les nostres vides. Un petó, un simple petó em va permetre ser feliç durant aquell instant i tots els restants d’avui dia.

1 comentari:

  1. Ui, quin dia tan especial devia ser aquest 6 de març de 2008!
    M'agrada que recordis del "teves" amigues, el "teu" sofà, la "teva" manta, la "teva" família...
    Que n'és de feliç l'adolescència (o la inconsciència)!

    ResponElimina